Leczenie trądziku

Zaskórniki, wypryski, blizny, uporczywe stany zapalne, czy zaczerwienienia skóry to zmora każdego, kto boryka się z trądzikiem. Stan cery może pogorszyć niewłaściwa pielęgnacja, czy też problemy hormonalne, ale niezależnie od przyczyny prowadzi to najczęściej do obniżonej pewności siebie i złego samopoczucia. Warto jednak wiedzieć, że leczenie trądziku może być naprawdę szybkie i skuteczne! Zgłoś się do MediArt Clinic, a dobierzemy dla Ciebie kurację, która będzie dopasowana do rodzaju problemu oraz potrzeb Twojej skóry. Dzięki nam w końcu odzyskasz pewność siebie i będziesz czerpać radość z gładkiej i zadbanej skóry.

Leczenie trądziku – efekty

Zredukowane zaskórniki, wypryski oraz stany zapalne i ropne skóry,

regulacja wydzielania sebum,

zwężone i mniej widoczne pory,

oczyszczona skóra twarzy bez świecenia,

odżywiona i wypoczęta twarz,

blizny potrądzikowe wyraźnie wygładzone,

wyrównanie kolorytu skóry,

rozjaśnione przebarwienia.

Leczenie trądziku

Trądzik to problem nie tylko nastolatków, ale również wielu dorosłych. Zaburzona gospodarka hormonalna, kiepska dieta, stres oraz niewłaściwa pielęgnacja sprzyjają powstawaniu wyprysków, zaskórników i ropiejących stanów zapalnych skóry. Niekorzystne zmiany najczęściej starasz się przykryć grubą warstwą fluidu i pudru, które zatykają pory i sprzyjają namnażaniu się bakterii. Niestety pogarszający się wygląd skóry oraz niewłaściwe leczenie trądziku odbijają się zarówno na Twoim samopoczuciu, jak i pewności siebie.

Jak wyleczyć trądzik? Zgłoś się do nas, a nasi specjaliści, po zapoznaniu się z Twoim problemem oraz dogłębnym wywiadzie lekarskim, dopasują odpowiednią kurację. W MediArt Clinic stawiamy na indywidualne podejście do pacjenta, dlatego leczenie trądziku u każdego może wyglądać nieco inaczej. Staramy się znaleźć przyczynę, a nie jedynie wyciszyć objawy. Kompleksowe, holistyczne podejście, zmiana szkodzących nawyków oraz zastosowanie właściwej pielęgnacji i zabiegów pomogą Ci odzyskać zdrowy i atrakcyjny wygląd oraz pewność siebie.

Przyczyny trądziku

Przyczyny trądziku mogą być bardzo różne. Najczęściej jest to niewłaściwa pielęgnacja skóry, która w połączeniu z kiepską dietą oraz stresem, prowadzi do powstawania licznych wyprysków i zaskórników. Twoja skóra może być też podrażniona przez stosowanie źle dobranych, drogeryjnych kosmetyków, które zawierają w swoim składnie szkodliwe dla cery substancje. Te ostatnie mogą zaburzać pracę gruczołów łojowych i zatykać pory, a także sprzyjać rozwojowi stanów zapalnych.

Przyczyny trądziku to również predyspozycje genetyczne, czy zaburzona gospodarka hormonalna. Nawet w takich przypadkach zastosowanie odpowiedniego leczenia jest jednak w stanie przynieść wyraźną poprawę stanu skóry.

Trądzik u dorosłych

Coraz bardziej powszechnym problemem staje się trądzik u dorosłych. Świadczy o tym choćby rosnące zainteresowanie zabiegami, które mają pomóc zwalczyć tę przypadłość. Przyczyny trądziku u dorosłych najczęściej mają związek z chronicznym stresem i brakiem dostatecznej ilości snu. Takie czynniki powodują nadmierną produkcję kortyzolu, czyli hormonu, który pobudza między innymi pracę gruczołów łojowych. Te ostatnie wydzielają wówczas duże ilości sebum, które staje się pożywką dla bakterii. Trądzik u dorosłych to również efekt alergii pokarmowych, kosmetyków zatykających pory, a także braku oczyszczania i odżywienia skóry, która nie może się zregenerować.

Leczenie trądziku u dorosłych należy rozpocząć od wyeliminowania z jadłospisu szkodliwych produktów, które zaostrzają jego objawy – chodzi tu między innymi o cukier, nabiał czy fast foody. Poza tym warto zwrócić uwagę na jakość snu i przyjrzeć się używanym kosmetykom. Dobrze jest także rozpocząć profesjonalną pielęgnację opartą o sprawdzone i efektywne zabiegi, które oczyszczą, zregenerują oraz odżywią skórę problematyczną.

Jak pozbyć się trądziku?

Jak pozbyć się trądziku? W tym celu warto rozpocząć profesjonalną i dostosowaną do potrzeb skóry pielęgnację. Dobrze, jeśli zostanie ona wsparta zabiegiem, np. Dermaquest peelingiem dyniowym. Jest on peelingiem enzymatyczno-chemicznym, dzięki czemu, w przeciwieństwie do peelingów ziarnistych, nie zaostrza stanów zapalnych skóry.

Zabiegi na trądzik, takie jak Dermaquest, posiadają dodatkowo właściwości złuszczające, które pozwalają pozbyć się uszkodzonych komórek skóry. Dzięki temu usuwanie trądziku jest znacznie bardziej efektywne, a cera odradza się gładsza i zdrowsza. Oprócz tego, zabieg reguluje zaburzoną pracę gruczołów łojowych, zwęża pory, zmniejsza zaczerwienienia, a dzięki bogactwu witamin C, B1, B2, B6, PP, K głęboko odżywia skórę.

Laser na trądzik

Laserowe leczenie trądziku przy pomocy Alma Harmony Dye VL nie bez powodu cieszy się dużym zainteresowaniem pacjentów. Ta zaawansowana technologia wykorzystuje inteligentną wiązkę światła, która rozpoznaje, a następnie usuwa uszkodzone komórki skóry i zmiany pigmentacyjne, bez uszczerbku na zdrowych tkankach. Dzięki temu możliwa jest szybka i efektywna kuracja skóry problematycznej, rumienia czy przebarwień. Co więcej, laserowe usuwanie trądziku jest bezinwazyjne, całkowicie bezpieczne i komfortowe dla pacjenta.

Laser na trądzik, poza skutecznym leczeniem skóry problematycznej, stosowany jest również w zamykaniu naczynek. Jeżeli Twoim problemem są pajączki, rumień czy powstawanie naczyniaków, to Alma Harmony Dye VL będzie dobrym wyborem. Co więcej, leczenie trądziku laserem pozwala skórze się zregenerować i odbudować, dzięki czemu staje się gładka, zadbana i pełna blasku.