Cellulit na udach

Cellulit jest uciążliwym problemem, z którym boryka się większość kobiet. Schorzenie to jest nierównomiernym rozmieszczeniem naszej tkanki tłuszczowej. Podczas tego procesu podskórny tłuszcz tworzy puste przestrzenie, gdzie najczęściej gromadzi się woda. Ogólnie cellulit trudno zwalczyć, głównie z uwagi na fakt, że jest wynikiem gromadzenia tłuszczu (na tak zwany zapas) w naszym organizmie. Jednak nie oznacza to, że jest nie do pokonania.

Cellulit na udach – rodzaje cellulitu:

Cellulit występujący na naszym ciele możemy podzielić na trzy rodzaje. Pierwszy z nich, cellulit wodny, jest najczęściej występującym. Jest widoczny dopiero wtedy, gdy ściśniemy palcami nasze fałdy skóry. Drugi – cellulit tłuszczowy – występuje wtedy, gdy nasza skóra jest pokryta wyczuwalnymi zagłębieniami. Znacznie trudniej się go pozbyć. Trzeci rodzaj – to tak zwana skóra materacowa. Właśnie wtedy wszelkie niedoskonałości skórne są najlepiej widoczne. Co ciekawe, w tym wariancie nasza skóra w miejscu wystąpienia cellulitu może mieć obniżoną temperaturę. Niestety – tych zmian najtrudniej się pozbyć.

Cellulit na udach – przyczyny powstawania:

Najczęstszymi przyczynami powstawania cellulitu jest oczywiście niewłaściwa dieta (obfitująca w cukier i sól), a także brak ruchu oraz wada postawy. Warto jednak wiedzieć, że chodzenie w zbyt ciasnych i ściśle przylegających do ciała ubrań także ma wpływ na nasze problemy. Przyczynia się to niejako do problemów z krążeniem, które również motywują organizm do tworzenia cellulitu.

Cellulit na udach – zabiegi: