Endermolift

Endermolift to endermologia, czyli masaż podciśnieniowy twarzy, zaliczany też do zabiegów liftingu twarzy. Do zabiegu wykorzystuje się urządzenie zakończone głowicą, która działa bezpośrednio na skórę. Endermolift nie wywołuje bólu ani dyskomfortu. Czas zabiegu wynosi około 30-40 minut. Efekty Endermoliftu widoczne sa po pierwszym razie, ale dla ich wzmocnienia można kilkakrotnie powtórzyć zabieg.

Endermolift i działanie

Działanie zabiegu Endermolift polega na wytwarzaniu mikroimpulsów, które oddziałują na skórę i tkankę podskórną. Przyczyniają się do stymulacji produkcji kolagenu i kwasu hialuronowego, składników, które są odpowiedzialne za jędrność skóry. Masaż pobudza też mikrokrążenie i metabolizm.

Endermolift – wskazania

Zabieg Endermolift odmładza skórę twarzy, wygładza, likwiduje oznaki starzenia w postaci zmarszczek i bruzd oraz zapobiega powstawaniu nowych. Endermolift to także jeden z najskuteczniejszych zabiegów na wyszczuplenie i poprawienie owalu twarzy. Wskazaniem do zabiegu jest tak zwany ,,drugi podbródek’’. Masaż Endermolift pozwala pozbyć się obrzęków lub ewentualnej opuchlizny. Dodatkowe, ważne działanie masażu to oczyszczenie skóry twarzy z toksyn i nadmiaru płynu.

Endermolift – przeciwwskazania

Zabiegowi nie mogą poddać się osoby cierpiące na nowotwory, niektóre choroby i urazy skóry, bielactwo lub zapalenie żył. Zabieg powinien być poprzedzony wywiadem, który wykluczy ewentualne przeciwwskazania.

Endermologie LPG Alliance:

Endermologie® LPG Alliance