Masaż podciśnieniowy

Masaż podciśnieniowy, zwany też endermologią, wykonywany jest za pomocą specjalnego urządzenia, którego głowice wytwarzają podciśnienie. Masaż oddziałuje na skórę oraz znajdującą się pod nią tkankę tłuszczową.

Masaż podciśnieniowy – działanie

Działanie masażu podciśnieniowego polega na usprawnianiu produkcji kolagenu, pobudzeniu mikrokrążenia i przyspieszaniu metabolizmu. Masaż regeneruje skórę, czyni ją bardziej elastyczną, co daje także efekt odmłodzenia. Dzięki zdolności do rozbijania komórek tłuszczowych masaż jest skutecznym sposobem na pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz cellulitu. To jeden z najskuteczniejszych zabiegów modelujących sylwetkę. Kolejnym wskazaniem do poddania się zabiegowi masażu podciśnieniowego są bóle mięśni i stawów, obrzęki, blizny oraz urazy. Dodatkowym działaniem endermologii jest oczyszczenie organizmu.

Masaż podciśnieniowy – przebieg

Przed poddaniem się masażowi pacjent musi założyć specjalny kombinezon ochronny. Zabieg trwa zazwyczaj kilkadziesiąt minut. W pełni satysfakcjonujący rezultat jest osiągany po powtórzeniu masażu kilka lub kilkanaście razy, jednak już pierwsze zabiegi pozwalają dostrzec efekty. Masaż powinien być wykonywany około 2 razy w tygodniu z zachowaniem przynajmniej 1 dnia odstępu. Zabieg należy do małoinwazyjnych i pozwala na szybki powrót do wykonywania codziennych obowiązków.

Masaż podciśnieniowy – przeciwwskazania

Przeciwwskazaniami do wykonania masażu są przede wszystkim: ciąża, choroby nowotworowe i niektóre choroby ogólnoustrojowe, zakrzepowe zapalenie żył, stany zapalne skóry oraz ogólny zły stan zdrowia.

Endermologie LPG Alliance:

Endermologie® LPG Alliance