Nici liftingujące

Nici liftingujące to wszczepiane podskórnie, śródskórnie lub domięśniowo biowchłanialne, rozpuszczalne nici. Pobudzają produkcję kolagenu, fibroblastów oraz naturalnego kwasu hialuronowego, wykazują działanie antystarzeniowe oraz liftingujące. Stosowane są zarówno do ujędrniania i wygładzania okolic twarzy, jak i modelowania sylwetki, w tym piersi, okolic brzucha, pośladków, ud oraz ramion.

Nici liftingujące – przebieg i efekty zabiegu

Zabieg nićmi liftingującymi to sposób na ujędrnienie i zagęszczenie skóry. Polecany jest osobom po 30. roku życia, u których widoczne są pierwsze objawy starzenia skóry. To zabieg iniekcyjny, który polega na miejscowym wszczepieniu nici liftingujących. Nici całkowicie rozpuszczają się w tkankach skórnych i powodują ich odmłodzenie. W zależności od miejsca działania, wykorzystuje się różne rodzaje nici liftingujących, a są to: happy lift, first lift, PDO, silhoulette soft oraz złote nici. Zabieg jest bezpieczny i bezbolesny, choć wyczuwalne są oczywiście momenty wkłucia.

Efektem działania nici liftingujących jest redukcja zmarszczek mimicznych, wzmocnienie tkanek, ujędrnienie skóry na twarzy oraz ciele, zagęszczenie skóry, podniesienie i ukształtowanie biustu, zapobieganie procesom starzenia skóry, podniesienie owalu twarzy oraz zniwelowanie rozstępów. Pierwsze efekty dostrzegalne są natychmiast, a skutki zabiegu utrzymują się do 2. lat. Zabieg może być powtarzany wielokrotnie.

Nici liftingujące – przeciwwskazania

Nici liftingujące to bezpieczna i nieinwazyjna alternatywa dla liftingu chirurgicznego. Jednak nie każdy może poddać się zabiegowi. Przeciwwskazania to między innymi:

• ciąża i okres laktacji,
  • nowotwory,
  • choroby związane z zaburzeniami krzepliwości krwi,
  • stany zapalne skóry,
  • uczulenie na składniki nici liftingujących,
  • terapia przeciwzakrzepowa.

Polecane zabiegi anti-aging w MediArt Clinic: