Plastyka powiek

Plastyka powiek jest zabiegiem przeznaczonym dla osób, zmagajacymi się z opadajacymi powiekami. Gdy worki pod oczami stają się uciążliwe i nieestetyczne to dobrym krokiem będzie skorygowanie tych zmian. Niekiedy opadające powieki, przyczyniają się także do problemów z widzeniem. Na szczęście komplikacje te są do pokonania, dzięki medycynie estetycznej!

Plastyka powiek – przeciwwskazania:

Należy pamiętać, że nie każdy zabieg jest przeznaczony dla każdego. Uwarunkowane to jest dbaniem o bezpieczeństwo pacjenta. Jeśli masz problemy z: nadczynnością tarczycy lub nadciśnieniem tętniczym – to koniecznie zrezygnuj z zabiegu. Również cukrzyca, choroby serca i oczu (w tym: jaskra, odwarstwienie siatkówki, a także zespół suchych oczu), eliminuje Ciebie. Pamiętaj także, że antybiotykoterapia uniemożliwia przeprowadzenie zabiegu. Dlatego najpierw rozpraw się ze swoimi zdrowotnymi problemami, a dopiero później pomyśl o plastyce powiek.

Plastyka powiek – przygotowanie do zabiegu:

Przed przeprowadzeniem blepharoplastyki niezbędna jest konsultacja ze specjalistą. To właśnie on, dokładnie wszystko wytłumaczy. Przed przeprowadzeniem plastyki powiek niezbędne jest wykonanie kilku badań. Dzięki morfologii krwi – ustalona zostanie grupa krwi, czas jej krzepnięcia, a także poziom glukozy oraz elektrolitów. Na dwa tygodnie przed zabiegiem, należy odstawić leki na krzepliwość krwi oraz nie zażywać aspiryny i witaminy E. Ważne jest także, aby zabieg został przeprowadzony po miesiączce albo przed. Na jakiś czas wstrzymaj się także z paleniem papierosów oraz spożywaniem alkoholu.

Plastyka powiek – zabiegi: