Usuwanie naczynek VeinWave- redukcja zmian naczyniowych dzięki mocy fal radiowych

Veinwave - informacje i wskazania

Na czym polega usuwanie naczynek falami radiowymi?

Widoczne, pęknięte lub rozszerzone naczynka krwionośne to problem wielu osób. Mogą pojawić się w każdym wieku i na najróżniejszych partiach ciała, niestety często tych najbardziej widocznych. Do tej pory ich usuwanie wiązało się z bólem, wysokimi kosztami i ryzykiem pojawienia się skutków ubocznych w postaci trwałych śladów po wykonanym zabiegu. Dziś na szczęście do dyspozycji lekarzy medycyny estetycznej jest urządzenie VeinWave. Jego działanie bazuje na procesie termo-koagulacji, polegającym na dostarczaniu kontrolowanej dawki wysokiej częstotliwości (RF) przekazywanej przez mikroskopijną igłę, w efekcie czego dochodzi do podgrzania słabych lub uszkodzonych naczyń krwionośnych i ich zamknięcia.

• Dla kogo przeznaczony jest zabieg usuwania naczynek?

Veinwave pomaga wszystkim osobom, które posiadają:

• widoczne naczynka w obszarze twarzy, nóg, ramion, dłoni
  • trądzik różowaty
  • Efekty zabiegu Veinwave

Podstawowym efektem zabiegu Veinwave jest natychmiastowa redukcja rozszerzonych i pękniętych naczynek krwionośnych. Skóra odzyskuje naturalny koloryt, a nawet wyraźne zmiany naczyniowe zostają usunięte bądź zminimalizowane. Dodatkowo, Veinwave redukuje zmiany skórne wywołane trądzikiem różowatym.

VEINWAVE W SKRÓCIE

• błyskawiczna redukcja widocznych naczynek
  • zabieg oparty na falach o wysokiej częstotliwości (RF) przekazywanej przez mikroskopijną igłę
  • brak ryzyka blizn i przebarwień skóry

Usuwanie naczynek Veinwave – charakterystyka zabiegu

Bezpieczeństwo

Zabieg z wykorzystaniem urządzenia VeinWave przede wszystkim nie powoduje ryzyka wystąpienia skutków ubocznych w postaci poparzeń, blizn czy siniaków, które mogą pojawiać się w przypadku rozwiązań alternatywnych. Metoda ta nie wymaga również rekonwalescencji i można stosować ją przez cały rok. Co istotne, kuracja ta jest niemal bezbolesna.

Szybkość i trwałość efektów

W większości przypadków do usunięcia pękniętych lub rozszerzonych naczynek krwionośnych potrzebny jest tylko jeden zabieg. Jednak w zależności od rodzaju i wielkości leczonego obszaru może zaistnieć potrzeba powtórzenia zabiegu w odstępie 3-4 tygodni.Efekt zabiegu może utrzymać się na stałe – uzależnione jest to jednak od indywidualnych predyspozycji Pacjenta oraz stopnia dbałości o cerę (unikanie nadmiernej ekspozycji na słońce czy też alkoholu). Zabieg VeinWave eliminuje bowiem zmiany skórne, nie przyczyny ich powstawania.

Komfort

Nasi specjaliści przykładają szczególną uwagę do komfortu pacjentów zarówno w takcie, jak i po zabiegu. Veinwave jest nowoczesnym urządzeniem, które nie wywołuje bólu, dlatego nie wymaga użycia znieczulenia. Wszystko przebiega szybko i sprawnie, a pacjent może opuścić gabinet specjalisty tuż po zakończonym zabiegu. W ciągu godziny może się jeszcze utrzymywać niewielki obrzęk, tak jak po wizycie u dentysty.

Stosunek cena/jakość

W cenie Veinwave otrzymujemy przewidywalne i długotrwałe efekty, dlatego jest ona bardzo atrakcyjna dla pacjentów. Jest to zdecydowanie jeden z najlepszych zabiegów usuwania naczynek, jakie maja do zaoferowania gabinety medycyny estetycznej.

Usuwanie naczynek Veinwave – opinie eksperta

Czas rekonwalescencji
Pacjent od razu po wykonanym zabiegu może powrócić do codziennych czynności
Powtarzalność
Zazwyczaj, do osiągnięcia oczekiwanych rezultatów wystarcza jeden zabieg.
Usuwanie naczynek – komentarz eksperta

Najnowsza technologia fal radiowych

Wśród metod zamykania naczynek, naprawdę trudno znaleźć taką, która nie spowoduje powstania blizn i trwałych zmian na skórze. W technologii Veinwave, ryzyko to zostało zminimalizowane niemal do zera. To duża ulga dla pacjentów, którzy z tego powodu obawiali się usuwania naczynek. Proces termokoagulacji jest naprawdę skuteczny w zamykaniu naczynek. Nie mam wątpliwości, że to jedna z najbardziej innowacyjnych i przyszłościowych technologii usuwania zmian skórnych.

Veinwave – efekty przed i po

Krok po kroku – jak działa Veinwave?

Precyzyjna iniekcja

Lekarz płytko nakłuwa obszar skóry, na którym występują zmiany naczyniowe. Używa do tego bardzo cienkiej igły.

Emisja fal radiowych

Igły przekazują dawki wysokiej częstotliwości do tkanek. Fale radiowe RF przenikają do rozszerzonych lub uszkodzonych naczyń krwionośnych i rozpoczynają procesy naprawcze.

Termo-koagulacja tkanek

Podnosi się temperatura naczyń krwionośnych. Cały czas kontrolowana jest siłą przekazywanych impulsów. Wzrost temperatury prowadzi do zamykania naczynek.

Zamknięcie naczynek

W wyniki działania fal radiowych RF naczynka zostają znacznie zredukowane lub całkowicie usunięte. Efekt zabiegu Veinwave jest widoczny natychmiastowo.

Usuwanie naczynek Veinwave - zasada działania

Potęga fal radiowych!

Metoda Veinwave wykorzystuje proces termokoagulacji, polegający na dostarczeniu kontrolowanej dawki energii wysokiej częstotliwości (RF). Prowadzi to do podniesienia temperatury naczyń krwionośnych i ich zamknięcia. Energia przeprowadzana jest za pomocą igły, dlatego impuls trafia bezpośrednio do tkanek. Efekty zabiegu są natychmiastowe.

Usuwanie naczynek Veinwave – przebieg zabiegu

Konsultacja wstępna

Na pierwszej wizycie, nasi specjaliści zapoznają się ze stanem pacjenta oraz zlecają ewentualne badania, które należy wykonać przed zabiegiem.

Plan leczenia

Przed pierwszym zabiegiem, tworzony jest dokładny harmonogram kuracji.

Pierwszy zabieg

Lekarz/specjalista wykonuje pierwszy zabieg i przekazuje pacjentom zalecenie pozabiegowe.

Kontynuacja terapii

Po zabiegu, lekarz/specjalista planuje z pacjentem wizytę kontrolną i jeśli zachodzi taka potrzeba – kontynuację kuracji

Obszary zabiegowe

Powieki
Płatki nosa
Policzki
Nogi
Dłonie

Najczęściej zadawane pytania i opinie pacjentów

• Czy każdy może poddać się usuwaniu naczynek?

Jak każdy zabieg estetyczny, Veinwave posiada listę przeciwwskazań:

• infekcje i stany zapalne w miejscu zabiegowym
    • choroby autoimmunologiczne
    • choroby nowotworowe
    • stosowanie antybiotyków i niektórych leków
    • skłonności do blizn przerostowych i przebarwień
    • zaburzenia krzepnięcia krwi
    • alergia na nikiel i chrom
    • w przypadku kobiet – ciąża i okres laktacji
  • Czy zabieg usuwania naczynek wymaga specjalnego przygotowania?

Zabieg ten nie wymaga wcześniejszych przygotowań pacjenta  – może być wykonany od razu po konsultacji lekarskiej.

• Czy zabieg falami radiowymi boli?

Bolesność, bądź też poczucie dyskomfortu Pacjenta w trakcie zabiegu, uzależnione są od jego wrażliwości na ból oraz miejsca poddawanego terapii. Większość Pacjentów opisuje uczucie to jako chwilowe pieczenie lub też ukąszenie komara, które ustępuje w chwili zakończenia zabiegu.

• Czy ciemna karnacja jest przeszkodą do zabieguredukcji zmian naczyniowych?

Nie, zabieg VeinWave można wykonywać w przypadku wszystkich typów skóry, jednak zaleca się wcześniejszą konsultację z lekarzem, który oceni skuteczność zabiegu.

• VEINWAVE - OPINIE

Przez czerwone naczynka na nosie, wyglądałem cały czas, jakbym miał katar. Stan skóry pogarszał się, kiedy robiło się zimno. Wtedy mój nos było widać z daleka. Dzięki Veinwave, moja skóra w końcu wygląda normalnie.

Darek, 39 lat

Moich popękanych naczynek na nogach nie dało się ukryć nawet pod rajstopami. Wstydziłam się nosić spódnic i krótkich spodni. Jestem bardzo szczęśliwa, że koleżanka poradziła mi zabieg Veinwave. Moje nogi są gładkie i mają w końcu jednolity kolor. Koniec z długimi spodniami!

Agnieszka, 28 lat

Veinwave- Cena

Obszar zabiegowyCena
Twarz/CiałoCena w zależności od powierzchni zabiegowej Prosimy o kontakt z recepcją