Usuwanie blizn

Każda z nas dąży do bycia piękną. Dbamy o to, aby ładnie się ubierać i dobrze wyglądać. Czasami jednak coś idzie nie tak – i nasze starania zdają się na niezbyt wiele. Jednymi z nieestetyczności, które nas spotykają, są blizny. To wszelkie zmiany skórne, które są następstwem uszkodzenia skóry właściwej. Powstały ubytek zostaje zastąpiony przez włóknistą tkankę łączną. Blizny są nieestetyczne głównie przez to, że wyraźnie odznaczają się od naszej skóry. Tworzą na niej jaśniejsze ślady. Często usiłujemy zatuszować te defekty skórne makijażem. Niestety, to trudne i wyjątkowo mozolne.

Usuwanie blizn – przyczyny

Blizny powstające na naszym ciele są najczęściej wynikiem zmian powstałych po trądziku. To właśnie zdrapywanie i wyciskanie powstających krost może przyczynić się do powstania problemu. Również liczne oparzenia i skaleczenia powodują ten niemiły kłopot. Jednak najczęściej na zabieg usuwania blizn decydują się osoby, które dorobiły się ich na skutek operacji.

Usuwanie blizn – zabiegi

Od rodzaju blizny zależy również zabieg, który zostanie przeprowadzony, aby ją usunąć. Najpopularniejszym zabiegiem jest oczywiście laseroterapia, która pomaga spłycić blizny. Jej największym plusem jest fakt, że powoduje tylko niewielki ból, który na szczęście można złagodzić. Nie zapominaj jednak o tym, że nie jest to jedyny zabieg, który pomoże Ci w Twoim problemie!

Poznaj zabiegi pomagające usunąć blizny i rozstępy:

Poznaj podobne problemy:

Czytaj artykuły na temat blizn i rozstępów: